Hem » ÖPPET HUS TISDAGAR

ÖPPET HUS TISDAGAR

På WBK har vi Öppet hus och öppen träning på tisdagar. Det innebär att alla medlemmar är välkomna ner till klubben för att träna då och att vi undviker att lägga kurser de kvällarna. Tanken är att vi ska träffas, träna tillsammans, fika, byta idéer och tankar och ha kul tillsammans med våra hundar och klubbkompisar. Så ta med dig hunden och kom ner och var med!

Välkommen!

Tematräning och aktiviteter på tisdagar 2024
Ibland blir det tematräning och prova-på aktiviteter på tisdagskvällarna  och vi är glada över alla klubbkompisar som håller ihop träningen/aktiviteten olika tisdagskvällar. Målsättningen är att fler ska vilja/våga komma ner till klubben och träna på tisdagarna och få tips och idéer för vad man kan göra för kul med sin hund.
Tematräningen är kostnadsfri om inte annat anges.

För att delta en tisdagskväll behöver du vara medlem i klubben (för att försäkringar ska gälla) och vi vill helst ha föranmälan till temaaktiviteter någon dag innan, så vi vet ungefär hur många som kommer. Det framgår vid aktiviteten vart du ska anmäla dig – om inte så är det bara att komma.

Självklart är du också välkommen ner och träna på tisdagarna utan att vara med på tematräningarna om du hellre vill det.

Öppet hus-tisdagar med tematräningar och aktiviteter

Vill du bjuda in till en tematräning så skicka ett mail till webb(at)waxholmsbk.se det blir roligare ju fler vi är som hittar på olika teman.

Välkommen!

19/3  kl. 19.00 Tema hundmöten med Heidi och Monika. Föranmälan till Monika Sahlin

26/3 kl. 19.00 Tema Kurragömma med Siv och Madeleine. Föranmälan till Madeleine Ygberg

2/4 kl. 19.00 Tema Inkallning med Maria J och Ewa T. Föramnmälan till Ewa Troëng