Hem » BOKAT PÅ KLUBBEN

BOKAT PÅ KLUBBEN

Du är givetvis alltid välkommen till klubben, men ibland pågår där aktiviteter som kan inskränka på vad du själv tänkt göra. Därför finns här de datum då det är aktiviteter bokat på klubben. Om där är kurs så finns normalt sett utrymme även för de som inte går kurs och som vill träna själva. Vid tävlingar kan du dock inte räkna med att kunna utnyttja appellplan. Då det är MH/MT så används normalt sett inte appellplanen, men det förekommer skott vilket kan vara bra att veta för den med skottberörd hund.

För att försöka göra bokningsrutinerna enklare och med mindre risk för dubbelbokningar har vi nu gjort ett test med en gemensam kalender. De som har lösenord till kalendern kan gå in och göra bokningar direkt, övriga personer hänvisas till styrelsen eller någon av WBKs grupper för att göra bokningar.

När du lägger upp en bokning ber vi dig i fältet för noteringar ange vem som är kontakt person med mail eller telefonnummer angivet.

WBKs KLUBBKALENDER

Du kan gå in på en händelse i kalendern och beställa påminnelse till din e-postadress så du inte missar din kurs tillexempel.

Hör gärna av er med kommentarer om vad som funkar/inte funkar bra så vi vet, webb(at)waxholmsbk.se