Hem » GEMENSAMMA AKTIVITETER

GEMENSAMMA AKTIVITETER

Vill du hänga med på gemensamma hundpromenader? Den sista lördagen varje månad går vi aktiva hundpromenader tillsammans. Genom att gå bredvid/nära varandra och småprata under promenaden tränar vi hundarna till att uppföra sig väl i grupp och att ”gå fint i koppel”, vi stannar och gör aktiveringsövningar och pratar lite allmänt om hundträning och specifikt om vissa övningar, man kan ställa frågor och få tips och idéer av varandra. Kort sagt vi har trevligt, utbyter erfarenheter och idéer och har kul. Medtag fika/matsäck till dig själv och din hund. Vi håller ordentliga avstånd och corona-anpassar grupperna, så vi vill gärna ha din anmälan i förväg.
Kommande promenader 2023: 28/10 och 25/11.

Samlingsplats meddelas här och även på klubbens FB-sida, där kan du också föranmäla ditt deltagande.

Den 28/10 samlas vi kl. 10.00 på parkeringen vid Ellboda för att gå Askrikerundan runt. Ta med dig fika till dig själv och din hund.

Föranmäl dig gärna till Ann Lodén

Välkommen!

WBK har också en FB-grupp där våra medlemmar kan kommunicera med varandra och med kort varsel föreslå tid och plats för gemensam träning, promenader eller annat kul. Gå gärna med där och håll dig ajour med vad som händer.

Välkommen!

Trivsel- och medlemsvårdsgruppen håller ihop planeringen av våra roliga medlemsaktiviteter. Gruppen är öppen för alla som vill vara med – tillfälligt eller tillsvidare och du kan ta en liten eller stor uppgift, ensam eller tillsammans med någon annan. Allt är möjligt! Hör gärna av dig till Ewa Troëng med idéer och förslag.

pyssel3

Ibland får vi för oss att göra pysselkvällar, loppisar och annat kul också, som är öppet för alla som vill vara med. Även detta läggs ut på hemsidan och i FB-gruppen så håll ögonen öppna!

Här tillverkar vi hundleksaker.