Hem » TRIVSEL- OCH MEDLEMSVÅRDSGRUPPEN

TRIVSEL- OCH MEDLEMSVÅRDSGRUPPEN

När du besöker Waxholms Brukshundklubb (WBK) på Tenö ska du känna dig varmt välkommen. Därför har vi en grupp som jobbar med trivsel och medlemsvård.pa_fjallsemester_E.Troeng_webb

Gruppens viktigaste uppgifter är att jobba för att alla medlemmar i WBK ska känna en gemenskap och delaktighet i klubbens arbete. Man ska trivas på klubben och gärna åka dit för att ta en fika och prata med klubbkompisar, få hjälp med träning eller gå på kurs för att lära sig mer. Vi vill att alla ska känna sig välkomna.

Det är jätteroligt att jobba i den här gruppen därför att det är så positivt! Vi jobbar bara med roliga saker. Om vi tycker det är roligt tycker förhoppningsvis även andra att det är kul och då kanske de också vill vara med. Vi hoppas på det. Välkommen!

Vi vet att vi lyckas och är på rätt väg om vi ser glada ansikten och ett stort engagemang på klubben, oavsett om det är en arrangerad aktivitet på gång eller ej. Vi tror att det är fler än vi själva som tycker det är jätteroligt att dela hundintresset med andra som också vill ha lyckliga, lydiga hundar som man kan ta med sig dit man ska utan att behöva skämmas. Så vi passar på att träna hundarna samtidigt som vi sitter i möten och planerar. Allt klubbarbete sker ideellt och alla kan bidra med någonting och vi vill att det ska vara roligt och lärorikt att vara med . Så kom med idéer och förslag på vad du vill, så hjälps vi åt att sy ihop det.

Kom gärna och var med på våra möten!

Kontakta oss gärna:

Sammankallande:
Ewa Troëng
ewa.troeng(at)gmail.com

Eller lämna en lapp i tipslådan i klubbstugan så kontakter vi dig (brevlådan på väggen bredvid ytterdörren).